úterý 25. prosince 2012

Javorové Vánoce

Dlouho očekávané svátky konečně dorazily a já se nemohl dočkat, jaké to vlastně bude. Tento článek je pouze popisný, srovnávací přijde o pár dní později. Všechno začalo nasvědčovat tomu, že Vánoce začínají i tady, zhruba dvacátého. Obchodní centra se plnila k prasknutí, většinu domů ozdobily světýlka či jiné vánoční motivy a ozdoby a ledničky začaly praskat ve švech.

Čerstvě zasnoubeni ;)
Hodně rychle mi došlo, že to tu bude hlavně a jenom o jídle. A také, že ano. Jakmile začal můj 24. den v prosinci, z kuchyně se od samého rána ozývalo cinkání nádobí a linula se vůně... Celá večeře se skládala asi z osmi chodů, nejsem si jistý, protože po pátém bylo potřeba povolit kalhoty a počty šly stranou. Bylo to vyčerpávající, ale jinak o ničem jiném . Chvilku se povídalo a pak už spát s tím, že zbytek měl přijít následujícího rána.

A to mě vzbudil můj dočasný bratříček, at jdu honem otvírat dárky. Neprve přišly na řadu tradiční punčochy, které byly až po okraj naplněné sladkostmi (nemám ponětí, kam se všechny poděly O:)). Dárky mají jednu zvláštnost a to, že se snaží zmást obdarovaného. Pár příkladů za všechny. Mikina v krabici od bot, dárková poukázka v krabici s dlažebními kostkami...

Dárky od nás (mě a Ježíška) potěšily, ale nikdo, až na jednoho člověka v místnosti, nečekal, co přišlo až na samotném konci. Další poměrně velký balíček, po otevření vystlaný novinami a uprostřed malá krabička, která schovávala dvě menší. A když se Carol konečně dostala k té poslední, kleknul si Kerry na jedno koleno a požádal jí o ruku!

První žádost o ruku, kterou jsem kdy viděl na živo a díky pohotovým reflexům ji mám i na fotce. Bohužel na jejich fotáku, takže zatím jenom ta moje, zhruba pět minut poté. Jo a mimochodem, řekla ano! Svatba bude :) Stejně je to čas zázraků :)