sobota 1. prosince 2012

Cultural Day

Pátky stejně bývají v té škole nejlepší! I tentokrát se to potvrdilo, v podobě události vysoké priority pro YCMHS. Na této střední je více než čtyřicet studentů ze všech koutů zeměkoule,
Původně byla v plánu trikolora, ale pátek byl zároven i
dnem zápasu, takže "jenom" formální oblečení.
takže je jenom logické, že se jednoho dne vyhradí prostor, aby mohli svojí zemi reprezentovat.

Tak se tedy stalo, že v pátek se knihovna zaplnila informačními tabulemi, vlajkami a mnohdy i národním jídlem. Můj stůl byl prakticky jeden z nejmenších, protože všechny ostatní země mají více než dva zástupce mezi ex-change studenty, ale nemyslete si, že jsem nechal naší malou zemičku zapadnout! Ani omylem.

Během celého dne tak do knihovny mířily mnohdy i celé třídy, aby se i něčemu přiučily. Kupodivu jsem nedostával ani moc hloupé dotazy. Jak je vidět na fotce, informační tabuli doplnily ještě obrázky z notebooku. Celkově bych to popsal jako super zážitek, protože se aspon některým lide dostalo do povědomí, že už nejsme Československo...

Multi-národnostní mix
Zároven přišlo i první loučení s pár studenty z Kolumbije, kteří odjeli někdy během dneška... Jeden trimestr už je pryč, což znamená, že mě zbývyjí dva měsíce. Trošku děsivá myšlenka, že už je to skoro pryč...





Mám tu ještě pár fotek.