sobota 3. listopadu 2012

Vikingská premiéra

Kvůli Torontu jsem přišel o úvodní dva zápasy proti největšímu rivalovi, pak se po mém návratu zápas zrušil, až to konečně, konečně přišlo. První zápas na kanadské půdě, první ve školním dresu, prostě jsem se neskutečně těšil... A protože v tuto chvíli už mám za sebou i druhý, odvetný, tak si přečtěte o obou:

Yarmouth Vikings vs. Barrington Barons - 6:3

Hrálo se v úterý večer, což znamenalo sváteční náladu už od samého rána, protože v takový den, v den zápasu, se do školy jde jedině ve formálním. Hned na první pohled je tedyvšem jasné, že by večer měli přijít podpořit. Formální vhled je vyžadovaný i večer při příchodu na stadion, kde se koná všechno jako při velké zápase.

Prokázání totožnosti, aby mě vůbec pustili k šatnám, pak už normální předzápasový program včetně rozcvičování a všeho ostatního, trenéři si volají jednotlivé útoky nebo obrany na rozbory do vedlejší šatny a pomalu se všechno připravuje. Nakonec mi připadlo číslo 4, všechno bylo připraveno a šlo se na led.

Neskutečný rozdíl je hlavně v této fázi - žádné pomalý pochod k ledu. Stojíme v šatně, zhasnutá světla, jenom rádio (které svítí) spustí naplno celtic rock (Dropkicks Murphys - I´m shipping up to Boston), na led se běží za zvuků hudby... Prostě to v člověku absolutně pumpuje - do toho ještě diváci, na tomhle zápase minimálně stovka.

No upřímně, měl jsem problém se ze začátku vůbec trefit do puku... Ale postupem času si člověk zvykne... Nakonec to dopadlo hodně dobře, výhra zasloužená a za pár dní se jelo na odvetu...

Barrington Barons vs. Yarmouth Vikings - 5:4 OT

První venkovní zápas, díky mému zmatkování jsem měl po skončení školy pět možností na odvoz, ale nakonec stačil jenom jeden. Barrington je menší než nše město, ale hokejový večer, to je něco velkého. Předzápasové podmínky byly stejné jako u prvního zápasu, takže to nebudu tolik rozepisovat. Jenom moje nervozita byla pryč :).

Před začátkem hry se dlouho čekalo, protože pořadatelé měly připravený generátot kouře a světelné efekty, ale očividně nefunkční, takže se nic extra nekonalo. Od samého začátku jsme prohrávali, ale postupně se hra měnila v náš prospěch, až to všechno vyústilo v neskutečně smolný gol na čtyři čtyři, čtrnáct sekund před koncem třetí třetiny, kdy to padlo po nahození zpoza brány...

Další smolný moment přišel v prodloužení, kdy nás dorazily další štastnou střelou z nulového úhlu... Ale co, tentokrát mě prohra ani nijak nemrzela. Jestli byl můj výkon v prvním zápase 20%, tak dneska už 100%. Ve druhé třetině v oslabení jsem udělal z jejich obránce loutku na provázkách a ještě krásně zavěsil. Musím citovat trenéra, protože tenhle výrok si budu dlouho pamatovat - "Most fucking beautiful goal I have seen in a looong time!"

A bylo to tak, hezčí jsem vážně nikdy nedal. Píše se to špatně, lepší je to slyšet osobně, tak se ozvěte nebo napište :). Jinak to bude na chvilku pauza se zápasy, protože naše město hostí Junior A World Tournament.