úterý 6. listopadu 2012

Česká republika vs Kanada - západ

Už to vypadalo absolutně beznadějně ohledně lístků, až jsem jednoho dnešního dne přišel domů ze školy, sednul si k počítači a zapnul si online přenos, abych ze zápasu našich taky něco měl, když v tom doslova přiběhli host-rodiče a nesli lístky na právě začínající zápas Česko - Kanada West. No takhle rychle jsem se na zimák ještě nedostal, akorát našel svoje místo v době, kdy rozhodčí vhodil první buly...

Atmosféra byla hodně pěkná, i přes to, že diváci vážně jdou koukat na hokej, ale zase ho tolik neprožívají. Spíš bych to viděl na pasivní přístup. A taky jsem byl asi jediný, kdo při golu Kanady vykřiknul "Nooo!!!". To nic nemění na tom, že naši na Kanadu rozhodně nemělia výsledek 0:7 je ještě hodně milosrdný...

Jinak jsem se dostal až k našim hráčům a o přestávce si s nimi asi pět minut povídal. Jinak Bukač ml. mě nepoznal, což mě ani moc nepřekvapuje. Bylo to super, ale víc se asi těším na sobotu, na zápas o třetí místo. Máme lístky pro celý tým, takže to bude super!