neděle 18. listopadu 2012

Turnaj v Bridgewater

První turnaj sezony je za námi, tak jak jsme nakonec dopadli? Asi začnu od toho obecného. Na samotném turnaji bylo celkem dvanáct týmů z celého Nového Skotska, přičemž to všechno se odehrávalo pod záštitou Glenna Murrayho, bývalého hráče NHL za Boston a LA, který začínal právě v tomto městě. Nejprve se hrály zápasy ve skupinách, následně přišla vyřazovací část v podobě semifinále a finále. Náš čas přišel hned v ranních hodinách v pátek, proti potencionálně nejslabšímu týmu skupiny:


Yarmouth Vikings vs Dartmouth Spartans - 4:7


Ze začátku to vypadalo na jasnou záležitost v náš prospěch, ale nějakým způsobem se hra otočila zhruba uprostřed zápasu a pak už to šlo z kopce. A zrovna, když se mi neskutečně dařilo a mám i gol... Prostě to soupeři chtěli víc než my... O zápase není zase tolik moc co psát, tenhle byl asi nejobyčejnější, takový ten, kdy se nic moc týmu nedaří a jednotlivec to nedokáže zvrátit...

Nicméně po zápase a pár hodinách odpočinku přišel čas na společnou večeři všech týmů, které předcházela střelecká soutěž před hotelem. Na tom by nebylo nic tak zvláštního, kdyby v cestě do branky nestálo auto. Ukolem bylo dostat puk do sítě skrz otevřená přední okna, ale to nikoho moc nezajímalo. Spíše se soutěžilo o to, kdo rozbije okno u zadních dveří. Nikdy bych netušil, kolik to vydrží... Nakonec se trefil jeden kluk z Park View a dostal puk nejenom skrz jedno okno, ale i skrz druhé na opačné straně a pak se puk dostal do branky. Přitom jsem se smál, aniž bych tušil, že takovou bombu přímo od něj dostanu zítra do kotníku...

Yarmouth Vikings vs. Park View Panthers - 3:0

Po odpočinku začal druhý den, který se dost dobře mohl změnit i v hokejový maraton, brzy, zápasem proti jednomu z nejlepších týmů v Novém Skotsku. Panteři na nás nastoupili trvdě, rychle, ale nedostali nás. Taktika 1-3-1 je absolutně k ničemu nepustila a my dokázali držet obranu pevně sevřenou po celý zápas. Nemluvě o skvělém brankáři a hatricku našeho benjamínka. Nakonec to všechno dopadlo v náš prospěch a my se konečně rozjeli na vítěznou vlnu.
Kyle (hlavní trenér)

Na začátku třetí třetiny se mi vymstilo blokování střely, když mi hokejista ve včera málem ustřelil nohu v kotnímu. Upřímně, myslel jsem, že je konec, že jsem dohrál, ale adrenalin fungoval a já to nakonec rozchodil a s bolestí dohrál. Vyplatilo se, výhra byla naše...

Jenže kvůli nepochopitelnému rozlosování nás za pár hodin čekal další zápas, vlastně o všechno, protože se naše tabulka tak zamotala, že výhra by nás posunula na první místo, prohra poslala domů.

Yarmouth Vikings vs. Barrington Barons - 1:4

K čemu to je, když mám deset střel na branku, jedna tam i padne, a to je všechno? Asi to byla únava z prvního zápasu nebo něco jiného, ale každopádně nám přáno nebylo. Prohra bolela, ještě když na mě soupeř ze střídačky křičel něco ve smyslu - zk...nej Čechu, táhni zpátky do Evropy... No nic, prohráli jsme, nedalo se nic dělat.Nedokážu si ale představit hrát pak od jedenácti večer ještě semifinále, už takhle jsem se mohl sotva hýbat...
Vikingem jednou, vikingem navždy :)

Celkově to byl ale turnaj parádní. Rychlý a hlavně tvrdý hokej, po kterém mě bolelo všechno, na rameni mám ještě ted obtisklou mřížku soupeřovy helmy a nemám ponětí, jak se to dostalo přes chránič ramene. Co bych dal za velký benešovský zimák, tohle bylo skoro poloviční... Turnaj je tedy za námi, další bude na domácí půdě - Cook´s Cup - v termínu 20. - 22. prosince.

No jenom málo fotek, spíše momentky, zde.